Lördagen

Hejsan!

ja då var nästan denna dagen över IGEN. Dagarna erkligen springer iväg. Förut ringde davids farbror hit dom skulle till uppsala så barnen fick vara här. Elize blev överlycklig hon tycker det är jätte kul att leka med dom. Vi tog en promenad och köpte lördagsgodis. Sen när vi kom hem gjorde vi lite mat. Sen var det dags för mig att bege mig ut. Skulle till blommstershopen på VIP kväll. Var hur mycket folk som hellst där inne. Var lite pinsamt först eftersom jag bara kände Matilda, men sen kom hennes kusin så vi hängde ihop resten av tiden. Kul att ha någon att prata med. Och super kul att det finns någon som anordnar nått i denna lilla stad. Sen gick jag och köpte chokladbollar för K och G skulle komma över, var evighetersen vi träffades. När jag kom hem var det fullt upp. Förutom min familj var davids kusiner här och även Davids mamma och hennes man. Dom hade handlat till pojkarna på ikea så nu ändligen har dom varsin matstol.Blir mycket lättare att mata dom nu. 
Elize ville såklart sova hos sin farmor och det är klart att hon fick det. Hon packade sin väska full vet inte vad hon stoppade ner men tung och full var den iaf.

Jag, David, K och G satt och kollade på körslaget och vi glömde släcka alla lampor usch och fy på oss. Hade tänkt att göra det men vi pratade och tittade på tv så det blev som det blev. Dom har nyss åkt hem så ni sitter ligger david och kollar på tv och här sitter jag. Han ska ju upp och jobba imorgon, stackarn. 

Ni glömer väl inte att ställa om klockan inatt??? så ni inte försover er. Eller ja ni som ska jobba då förstås. 

Ååå såg ni att drömvinsten gick ut. Fatta att vinna alla dom pengarna. Ja det satt vi och pratade om när vi såg det. Hur skulle man kunna hantera alla dessa pengar??  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0