tisdag

Ja idag började dagen vid 6-tiden. För då ville inte emil sova mer. Så det var bara att gå upp och ge honom välling. Sen blev det dags för frukost för mig och elize. Lucas är ju som mig som gärna sover lite lääängre på morgonen, så honom fick jag väcka vid halv 8 för att vi skulle hinna med allt innan det var dags att gå till dagis. Trodde det skulle bli sol idag, men inte. Blåser och är kallt. Idag har det inte vart roligt att vara hemma med pojkarna. Dom har verkligen sovit om varann. Och när den ena sover då gnäller den andra hela tiden. Så det blev inte mycket gjort här idag. Rensade lite bland elize gamla babykläder som en kompis ska få till sin dotter. Tycker det är toppen att någon vill ha det så slipper det ligga här och skräpa. David är just nu ute och klipper gräset. Vet inte hur mycket gödning han har haft på men det är nästan så man kan se och höra hur det växer. Vi har nyss ätit middag och jag och elize har gjort chokladbollar som vi äta senare ikväll. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0