promenad hela dan

japps idag fick jag faktiskt väcka alla barnen. Elize väckte jag vid 7 så hon skulle hinna äta frukost framför tv'n. Hon är som jag och äter väääldigt långsamt på morgonen. Vid halv 8 väckte jag pojkarna så dom skulle äta innan vi tog våran vanliga promenix till dagis. På vägen hem stannade jag för att handla lite. Pojkarna som vaknade sent var vakna hela tiden. Jag ringde M och bjöd dit mig på en kaffe. Så gick hem fort och lämnade varorna sen vidare igen. Efter 1 timme där gick vi ut på promenad. Slutade med att klockan blev närmare 2 så vi fick skynda oss till dagis för att hinna. Har en djävulsk backe här i stan.Men då bytte jag och M vagn. Så jag skulle få vila mig lite och köra enkelvagnen. Skööönt. Men jag blev ju anfådd som få hehe. Nu har vi iaf börjat med att pojkarna SKA somna själva på kvällen och detta är 2:a kvällen och det fungerar galant. Dom får inte vila efter klockan 17. För dom måste kunna somna vid 19:30. Hoppas att detta kommer att fungera så vi får lite struktur på kvällarna igen. Det var allt för idag. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0