Måndag

Det innebär ingen stess till dagis. Underbart att bara ta det "lugnt" på morgonen. Inga tider att passa. På förmiddan gick vi ut till lekparken så elize skulle få leka av sig lite. Pojkarna somnade på en gång. Så jag och elize gungade en stud sen gick vi vidare till affären och köpte lite lunch.
Sen har vi inte hunnit med något mer. Elize står och målar med vattenfärger och emil sover fortfarande sen vi gick ut. Så nu har jag fått prova på hur det är att bara ha 2 barn i några timmar.

Usch blir så irriterad på folk som kör förbi här. Vi bor sist på en återvändgata. Skogen är precis brevid. Men dom som bor bakom skogen har fått för sig att köra igenom skogen med släpkärra för det är tydligen jobbigt att dra fram sin skit till framsidan och lägga upp på släpet för att åka till tippen. Funderar på att ställa något ivägen men det vet jag inte om man får. Elize är alltid ute här på framsidan och innan har man inte behövt kolla efter om det kommer bilar eftersom man inte kör igenom skogen. Men nu får man passa sig för det går undan när dom kör. IDIOTER.

så nu har jag fått ur mig det med.

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0