lördag 8/5

Ja idag är det dop. Har inte hunnit kolla än vad vi ska ha på oss. Men det ska fixas snart. David är på jobbet en stund men kommer väl snart hoppas jag så jag kan göra mig klar i tid och slipper vara i sista minuten. Brukar vara så att jag fixar barnen och allt som ska med först och sen mig själv. Men det har ju fungerat. Presenten är klar och dopkort gjorde jag och elize igår med barn skrapbook. Blev fint. Och kul att inte ha färdiga kort. Nu måste jag bara fixa ett till nästa helg då vi ska på dop igen. Ja nu är iaf plintarna nere i marken så nu ska vi köpa virke så är alltanen klar sen. Vi siktar på midsommarafton. Så nu får vi ligga i där ute. Har inget planerat än till midsommar men det kan ju vara skönt om det är klart ifall vi får för oss för att sitta där ute. Den här veckan har eize fått cykla till dagis varje dag. Fröknarna tycker att hon är såå duktig som orkar cykla för det är en rejäl bit. På måndag ska vi på utvecklingssamtal på dagis det blir jag och barnen eftersom david jobbar. Men dom på dagis sa att dom skulle hjälpa till. Hehe ska bli spännande och se hur pojkarna "sköter" sig. Dom ska ju börja där i januari.Så det känns skönt att veta att dom fått dagis plats. Ne nu ska jag lägga pojkarna för lite förmiddagsvila så ska jag och elize hänga tvätt. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0