hej igen

Ja då har lördagen snart passerat den oxå. Lite tråkigt eftersom mamma och pappa ska åka hem imorgon. Men på vägen ska dom stanna till hos min ena bror och fira han barn som fyller år. Vi får väl se när vi åker ner till trollhättan igen?? Så snart som möjligt hoppas jag så jag får träffa syskon och släkten. David och pappa har grejjat ute hela dagen. Så nu har vi kommit en bit påvägen till en ny altan. Hoppas att pojkarna kan sova en stund i vagnen imorgon så kan jag och david fortsätta där ute. Sen får vi väl se vad som händer mer imorgon. Ska gå och lägga mig nu så jag får sova en stund iaf innan pojkarna vaknar. Dom har en hemsk host och är förkylda så dom vaknar några gånger per natt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0