gårdagen

Ja efter att mamma och pappa åkt här ifrån så gick hela familjen ut i trädgården grejade. Pojkarna sov i vagnen och elize pysslade i sin lekstuga medans jag och david kämpade med altanen. Är ju stora cementblock som ska ner i marken. Sen kom davids mamma och man hit och hjälpte till. Ju fler ju bättre. Går lite snabbare att gräva. Nu har vi bara 6 hål kvar av 18 så det går framåt iaf. Davids farbror kom förbi och frågade om vi ville grilla med dom. Självklart ville vi det. Så vid 16 tiden slutade vi greja ute och tog en promenad bort för grillning. Jag färgade hårt på S. Hoppas att det blev bra för vi gick hem efter att jag lagt i färger för då var klockan redan 20. Och det var läggdags för barnen. David jobbar förmiddag idag så när han kommer hem och vi ätit middag så ska vi väl ut och gör klart så mycket som vi hinner. Måste iväg och stor handla oxå. Hur ska man hinna med allt??? jaja nu sover pojkarna förmiddag iaf och jag och elize ska börja förbereda lunchen. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0