vilken kväll

Sååå nu äntligen sover alla barnen. Herregud vilken kväll det har varit. Märks verkligen på barnen att man har ställt om klockan en timme + att david jobbar kväll hela veckan. Annars brukar vi ju dela upp barnen och turas om att läsa saga för elize medans dom andra 2 får mat och somnar för natten. Men men så är det när man jobbar skifft. Elize var inte på sitt bästa humör nu på kvällen heller. Men när hon fått hjälpa till att byta blöja på sina små bröder så blev det genast bättre. Får helt enkel vara glad att hon vill hjälpa till och att hon tycker om att pyssla om dom små. Är verkligen ett projekt när man har tvillingar får jag säga.

Men iaf, förut ringde jag hit matilda med familj. Pratade om att vi skulle gå och ta en kvällsfika utan barn på det nya stället som har öppnat. Och håll i er nu dom har öppet till 20:00 helt otroligt för att vara lilla Östhammar. Det är verkligen ett fik som passar mig i smaken. Nu får vi bara se till att fikan blir av oxå. Pratade även om att ta en tripp till uppsala för lite shopping. Åt mig såklart för barnen handlar jag till konstant. Dom växer som bare den.

JA det med björnen är faktiskt SANT även fast vissa inte tror det Johan *host*. 

Pratade med mamma förut. Vill så gärna att dom kommer hit över påsken men dom hade annat planerat. blev lite ledsen. Men men hade vi haft våran bil fixad hade vi åkt ner. När bilen är klar kommer vi åka ner på en gång. Känns skönt att åka till trollhättan och ladda upp batterierna lite. När jag pratade med mamma så ville elize ha ett litet uppträdande för henne. Min mamma är döv så vi pratar via 3 videosamtal. Så efter ett 5 minuters uppträdande fick hon prata lite med pojkarna oxå.  På tal om 3 mobil. Det är nog den bästa uppfinning för oss som har anhöriga som är döva och även för döva själva såklart. Speciellt när jag då bor 45 mil från mina föräldrar. Då kan dom följa hur barnen växer och utvecklas.

Tusen tack för alla komentarer. Har ni blogg så skriv adressen när ni kommenterar så jag kan läsa eran blogg. Nu väntar jag på att david ska komma hem. Skriver mer imorgon kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0