Vem är då jag??

Kan medela att jag har försökt skiva detta inlägg i en timme men barnen vill inte så jag har fått ta en paus mitt i.

Godmorgon på er. sovit gott??? det har jag iaf. Har vart uppe en gång och gett emil sin napp.
Tänkte skriva lite om vem jag är.

En tjej på 24 snart 25 år. Kommer från Trollhättan men är nu bosatt i Östhammar eftersom david kommer här ifrån. Annars hade jag inte bosatt mig här kan jag säga. Det finns 1 klädaffär som har kläder till mig sen finns det typ 5 barnklädesaffärer. . Cafe'erna stänger vid 18 tiden. Fick en chock när jag flyttade hit och ville gå och ta en kvälls fika. Helt kört. Men nu efter 2 år här upp har jag vant mig. Träffade min prins david 05 och sommaren 06 föddes våran dotter Elize. I oktober 09 blev hon stora syster till Lucas och Emil.  2 glada pojkar med temprament lik sin syster. Chocken efter att fått reda på att vi väntade tvillingar la sig ganska snabbt.
Efetrsom vi har väldigt mycket tvillingar i släkten så visste jag att det fanns en chans att vi skulle få två. Men trodde juh såklart inte att det skulle bli just jag av alla syskon och kusiner. Men nu var det så och det är det bästa som kunde hända.
Jobbar som undersköterska i hemtjänsten men nu är jag mammaledig och jobbar bara nån gång i månaden. Konstigt det där med att det heter MAMMALEDIG kan säga att jag är mer "ledig" när jag är på jobbet och får gå på toa med stängd dörr än vad jag är när jag är hemma och MAMMALEDIG måste vart en karl som kom på det ordet för vi mammor vet att ledig är man inte iaf.

nee nu väntar barnen på att få nya blöjor

puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0