tisdag

Förut när vi hämtade elize på dagis då frågade hon om vi kunde gå till hennes farmor men jag hade inte tagit med någon mat till pojkarna och sen visste jag inte om hon var hemma så jag sa att vi kan inte gå dit nu. Men då tyckte elize att vi skulle gå hem och hämta mat till pojkarna och sen gå till framor så hon kunde äta där. Men jag hade redan ordnat med middagen här hemma. Men hon ville inte ha min mat. Men nu har hon ätit den iaf. Hon är envis som en get. Det är en tjej som verkligen vet vad hon vill. Men det tycker jag bara är positivt. Är väl antagligen likadan själv.

Ja som jag skrev innan att det hade vart en björn här. Var det sant eller falskt. Joo det är faktiskt sant. Men det är inte alla som tror på det. Vad tror du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0