solen skiner

Kom inte på någon bra rubrik så tittade ut och såg att solen lyste. Underbart. Försökte ringa verkstadskillen när jag hade lämnat elize på dagis, men efter typ 100 försök så tröttnade jag och ringde till davids farbror istället som fick ringa honom. Och kolla ifall han svarade när han ringde. Vid 12 tiden ringde verkstadskillen upp och sa hej jag heter C jag skulle hämtat eran bil igår men det kom lite emellan. Men jag kommer idag är du hemma??
Hallå jag har vart hemma i typ 1½ månad och väntat på att du ska hämta bilen, har ju 3 hemtelefon så har haft med mej den ifall han skulle ringa och säga att han är påväg. Så folk inte tror att jag inte gått ut på 1½ månad. Vissa brukar visst missförstå min ironi. Men iaf så nu får vi väl se om han dyker upp som han lovat typ 100 gånger.

Pratade nyss med en kompis som ska komma hit imorgon så dom stora tjejerna får leka av sig lite. Ska bli kul. Då bär det snart av till dagis igen fär att hämta elize. Mötte en "äldre kvinna" påväg till dagis just i den värsta backen. Då stannade hon mej och sa ja du behöver inte gå på gym och träna som andra tjejer ser jag. Jag fick ett ynka näh var så andfådd så jag trodde jag skulle svimma. Kanske borde gå på gym för att få lite kondition men när ska tiden räcka för sånt???

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maria Frej



Guud så kul Petra! Att du har en blogg. JAg är imponerad över att du hinner och tar dig tid. Grymt! Jag har en blogg som jag inte har skrivit i på säkert ett halvår.- Jag har ju bara en unge=).



Dina pojkar är jättesöta.. Din dotter också såklart. Har träffat din mamma ibland på konsum. Hon visar så stolt bilder på sina barnbarn.



Sköt om dig! Jag kommer följa din blogg=)

2010-03-24 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0