Middag

Jaha då har jag och elize intagit middagen. David är och jobbar kvällen får väl se när han dyker upp sen i kväll. Emil sover men lucas sitter i mitt knä och vill skriva lite han med. Men han får nöja sig med en bitring. Elize står här och undrar vad det r jag skriver, ja vad är det egentligen ska skriver inte nått vidare intressant. Men kan vara kul att gå in och läsa detta sen när barnen är större. Mitt minne är juh inte det bästa så får väl gå in här och läsa när barnen gjorde vad 1:a gången.


Ikväll är det dating in the dark. Jag hade faktiskt tänkt att skicka in en kompis till det, tur att jag inte gjorde det. Får väl se om barnen tillåter mig att titta eller om jag måste spela in det, fattar inte hur jag överlevde utan inspelningsbarn boxer innan. Den är verkligen toppen.

det är konstigt  med barn eller elize rättare sagt. Hon har 39.1 i temp och ändå så springer hon runt här och sjunger och dansar som en tok. Var kommer all energi ifrån.

Nee nu ropar Emil från sängen.

Skriver mer innan läggdags. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0