Mera snö

Ja det är vad man möts av när man vaknar och ska fixa mat åt pojkarna. Idag  var det emil som vaknade först. Trodde att jag skuller vara pigg idag eftersom jag gick och la mig 21:30 men icke. men det är bara att gå upp ändå. När jag hade gjort maten till emil ställde jag den på bordet och när jag satte mig när då råkade han välta flaskan och såklart hamnade den med sugdelen nedåt så den lossnade och all ersättning rann ut på mattan. Inte så mysigt så det var bara att väcka david så jag kunde göra nu mat och han fick torka mattan.

Sen vaknade elize och vi åt frukost allihop tillsammans även lucas som oxå hade vaknat. Så efter några timmars lek har emil somnat och lucas sitter här och pratar.

Nu ska jag snart ringa verkstadskillen och se om han svarar inte för att jag tror det. Men nu är vi måttligt förbannade över detta. Vet inte hur vi ska göra eftersom han säger alltid att han ska komma och hämta bilen men sen dyker han inte upp. Någon som läser bloggen som vet vart man ska vända ig eller hur man ska göra för att få någon ordning på detta??? Är väldigt tacksam för svar.

Ne nu lukar det skumt här är bara lucas som sitter här så nu är det dags för en ny blöja IGEN. Går åt bra mycket blöjor här hemma.

uppdaterar senare hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0