hejsan

ja det blev visst ett lite sent inlägg idag. Brukar ju skriva på morgonen men så blev det inte idag.
david åkte iväg och lämnade elize på dagis imorse och hade med sig en kaffe gäst hem. Alltid lika trevligt. Sen kom matilda och tuva oxå. Eftersom det var markus som var kaffe gästen. Det blev en snabb kaffe för sen skulle dom iväg. Nu på förmiddagen kom barnens farmor och hennes väninna förbi en snabbis för att titta på pojkarna. Ska strax iväg och hämta elize sen ska vi till farmor och hälsa på. Elize ville dit igår men det blev aldrig av så då får vi ta det idag. Imorgon fyller barnens farmor år och elize ska få ge henne paketet som jag köpte när jag var på vip-kvällen på blommstershoppen.
Ikväll är det efterlyst. Är ett måste att titta på. Nee nu ska jag packa skötväskan och sen ta på pojkarna och mig.

Hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: BloggMagda

heej Petra!



jag kommer imorgon efter skolan om det är okej!

jag ska bara hem en snabbis och lämna skolgrejena

men sen kommer jag!

2010-03-31 @ 19:52:00
URL: http://magdalenatillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0