Godnatt

Ja usch då har helgen gått. Den enda tid som vi kan umgås som familj eftersom david jobbar hela veckor och ibland helger. Eftersom det är söndag så får elize ligga och kolla på en film innan hon somnar. Hon får göra det på fredagar och lördagar, men eftersom hon sov hos sin farmor så fick hon kolla på film idag. Annars så läser vi en bok innan hon ska sova. Pojkarna sover dom med. Är så himmla trött jag med så jag borde oxå lägga mig. Ska bli så skönt imorgon bitti at david är hemma han med så vi kan jälpas åt med morgon bestyren.

Idag ringde min kompis B från gälve. Hon kommer nog hit vecka 14 ska blli jätte kul. Jag hade tänkt att jag ksulle åka och hälsa på henne själv utan barnen. Men det har inte blivit av än så hon kommer hit istället.

Nee nu ska jag banne mig lägga mig tidigt för en gångs skull.

Imorogn tänkte jag skriva om när vi var på ultraljud och fick veta att det tvillingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0