god kväll

Kvällen här hemma har vart lugn. David åkte ju till jobbet vid 13 tiden.
Förut skulle jag och elize äta korv med bröd och när vi skulle börja äta luktade bröden konstigt så jag kolla i påsen och såg då har dom hade blivit gröna. Men vi köpte dom på lördagseftermiddan. Ska verkligen bröd bli dåligt så fort var bäst föredatum imorgon och då tycker jag att man ska kunna äta dom dagen innan dom går ut. Blev riktigt irriterad. Så det vara bara att göra ny mat till oss.

På kvällen kom davids kusiner hit med sin mamma. Alltid trevligt med kaffe sällskap. M frågade om hon får går påskkärring med elize. Såklart ska bli kul och se vad hon tycker om det. Har inte blivit av dom andra åren men nu ska hon få gå. Men enligt henne själv så måste man ha en kvast för det har dom sagt på dagis att kärringarna har som flyger till blåkulla. Så nu är det bara att leta upp en kvast och måla lite teckningar med henne.

Snart kommer david hem, och jag har spelat in svenska hollywood fruar som jag ska titta på, tror inte david kommer titta på det med mig, men jag tycker att det är kul. Rediga fester har dom där iaf såg jag sist.

Ne får bli mer skrivande imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0