Bilen

Ja som jag skrev innan så väntade jag på att verkstads killen skulle komma och hämta bilen. Men det gjorde han inte såklart, vad hade jag för väntat mej egentligen???David ringde till honom men då svarade han inte såklart, så han talade in ett inte så trevligt medelande på telesvaret. Hoppas nu att han har lyssnat på detta och kommer imorgon. Ska iaf ringa till honom imorgon och fråga om han somnade på vägen. Känns ju mindre roligt att åka "gammel" bilen. Men men vad ska man göra.

Förrut ringde davids kusin M hit och frågade om hon fick komma över självklart. Elize älskar att leka med henne. Ja hon ska ju själv bli stora syster igen. Då david farbror och hans fru ska få sin 3:dje i september. M var här i några timmar.

Sitter och kollar på dating in the dark, får väl se hur det slutar denna vecka, är ju alltid ett par som träffas iaf. Såg på reklam förut om filmen flickan från ovan vill gå och kolla på den på bio. verkar va en film som faller mej i smaken.

nee nu lägger jag ner datorn för kvällen. hörs imorn

Kommentarer
Postat av: Therese Gunnarsson

Hej Petra!

Så längesen jag såg dig.

Men det ska bli kul att läsa om ditt liv.



Kram

2010-03-23 @ 21:22:00
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0