trött

Ja det kan man säga att jag var när lucas vaknade inatt vid 3 och snorade så han inte kunde sova. Gav honom lite mat men det ville han inte ha. Utan han somnade ändå efter en kvart. Så då fick jag lägga mig igen. Elize åt frukost med david 5 imorse innan han åkte till jobbet. När han åkte väckte hon mig så jag gick ut och la mig på soffan och kollade på barnprogram med henne. Eller kollade och kollade jag sov och hon tittade. Vid 7 tiden vaknade pojkarna som vanligt och ville ha mat. Efter det åt jag frukost. Sen vid 9:30 tiden fick pojkarna sin gröt och sen sov dom en stund så nu är det full fart igen. Pojkarna sitter i varsin gåstol och elize står med microfonen i munnen och uppträder för dom. Dom älskar när hon busar med dom. Ibland säger man till att hon inte ska vara så upp i ansiktet på dom men så tittar man på pojkarna så bara dom skrattar och tycker att det är jätte kul. Tror dom får det jättekul sen när pojkarna blir större. Vet iaf att elize kommer att vara chefen och bestämma vad dom får och inte får göra.
Elize sjunger för fullt. Hon sa nyss mamma vilken vacker röst jag har va?? Jag- Självklart har du vacker röst. 

ne nu ska jag förbereda lunch. Hejhopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0