tisdag

ja det är det idag. Och elize får vara hemma hela veckan eftersom hon går på medicin nu mot öroninflamation+ urinvägsinfektion. Men ska börja med i söndags kväll då fick david åka upp till sjukhuset med emil för han bara skrek när vi skulle ta tempen i örat så då tänkte vi att nu har han oxå öroninflamaion. Men det hade han inte som tur var. Bara feber och snuva. Men om det inte blir bättre denna vecka skulle vi komma upp igen. Igår jobbade david eftermiddag och jag var själv hemma med barnen. pust trodde aldrig att jag skulle få gå och lägga mig. Lucas mådde inte alls bra så fort jag la ner honom eller satte han i stolen så skrek han som en tok. Emil fick snällt sitta och vänta på att hans bror skulle lugna sig. Önskade vid flera tillfällen att jag kunde klona mig. Men tillslut vid 22:15 tiden somnade barnen. Under natten fick david sitta uppe med lucas så ja kunde få sova lite. Men det hela slutade med att alla tre barnen grinade samtidigt. Önskar förkylningarna kan ge sig nu så vi kan få tillbaka våra glada skit ungar igen. För just nu är dom inte sig sjäva. Nee nu är det dags för blöjbyte IGEN!!! hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0