The last bounce

Ja det var jag och david och titta på igår. iaf ska börja med att natten till fredagen så ville inte lucas sova. Så jag var vaken med honom eftersom david jobbade natten. När jag satt och försökte få han att sommna. Då hörde jag hur elize började spy ner sängen. Så fick springa in med henne på toaletten. Hon klagade över att hon hade ont i magen. Jaha då har hon fått magsjuka tänkte jag. Så då blir det väll inget stockholm. På dagen började hon må bättre och kräkdes inget mer. Men hon hade feber och var slö. På kvällen gjorde vi egen pizza men elize mådde inte alls bra. David hade pratat med sin mamma eftersom dom skulle vara barnvakt. Men hon sa att vi kunde åka och barnen fick vara där ändå. Skööönt. Jag hade ju verkligen sett fram emot att få komma iväg. Så kom lördagen och vi var i full fart hela morgonen. På förmiddagen kom barnvakterna hit och hämtade barnen. Och vi åkte mot sthlm. Vi stannade i uppsala för lite shopping. Ovant att få gå runt själva. När man hörde barn som grät så tänkte jag guuud så skönt att jag slipper bry mig. Väl inne i sthlm parkerade vi bilen. Och tog T-banan mot gamlastan. Så mysigt att gå runt och bara titta på folk. Vi gick och åt kina mat. Sen gick vi runt och shoppade lite till. Sen åkte vi mot hotellet. Låg brevid globen så från vårat rum så vi in i globen. Väl inne på rummet beställde vi en flaska vin.*underbart* Efter en stund gick vi ner till baren på hotellet och tog varsin öl- Sen gick vi till globen och ställde oss i kö för dom öppnade klockan 19:00. Vi kom in ganska fort. Det var en GRYMT bra show. Tusen tack för julklappen min älskade david. Detta var ju det sista uppträdandet med bounce eftersom dom hade bestämmt sig för att sluta nu efter 13 år. Efter det gick upp till hotellet igen och la oss. Kollade på tv sen slocknade vi. Vaknade vid 7 men vi hade ingen lust att gå upp då så vi somnade om. Vid 9 gick vi och åt frukost buffe.Underbart att slippa frukost själva för en gångs skull. När vi kom upp till rummet ringde vi hem för att höra hur det gick med barnen. Då berättade dom att Emil vart vaken nästan hela natten. Och elize hade dom var på sjukhuset med. Hon hade öroninflamation+ urinväginfektion. Super kul *not* Så nu är det medicin kur här hemma. Emil har just nu lite feber och snorar. Vi får hoppas att det bara håller sig såhär. Skriver mer ikväll hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0