Stödhjul

Ja elize har då idag lärt sig att cykla utan stödhjul. Jätte duktig är hon och såå stolt över sig själv.
Imorse när elize vaknade. Så var det dags för skattjakt för påsk haren hade vart här och plingat på dörren och lämnat en karta till elize som hon skulle följa för att hitta sina ägg. Och med lite hjälp så gick det bra. Vid lunch kom barnen farmor hit för påskharen hade vart där med. Så då blev det leta mera ägg för elize. Jag tycker att det är mer kul än vad elize tycker tror jag. Dom drack lie kaffe sen skulle dom fick ordning sig för 30-års kalas. Vi skulle oxå vart där men vi har ju som sagt ingen bil. Men vi har iaf ringt och sagt grattis. på eftermiddagen så skulle david och elize gå och handla. Men då tog david av stödhjulen på elize cykel och nu har hon lärt sig att cykla utan stödhjul. Det var en mycket stolt pappa som ropade på mig att jag skulle komma ut och titta.
Ringde till barnens mormor så hon oxå skulle få se vad elize har lärt sig.
Nu är det körslaget med grönsaker och dipp. Ett mycket bättre alternativ till feta chips och mycket godare oxå för den delen. Kul att elize oxå tycker om att äta sånt nyttigt. Har såklart en stor godis påse oxå så. så nyttiga var vi hihi.

Får bli med skrivet sen. David borrar i källaren pojkarna sover och jag och elize ska försöka titta på körslaget. Hejja marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0