solen i ögonen

Ja det är det jag möttes av imorse vid 6 när jag skulle fixa flaskan till lucas. Underbart var det iaf, för då känns det helt ok att gå upp och pigg bli man.

Igår låg jag och david i soffan och tittade på luft slottet som sprängdes. Millenium filmerna har visats på kanal 1 i några veckor. Har sett dom andra 2 på bio men har somnat när vi ska titta på sista filmen. Så därför tänkte jag passa på att titta när den ändå gick på tv och jag var vaken för en gångs skull. Men mitt i filmen så stängdes den av. Då var den uppdelat i avsnitt så nu MÅSTE jag ju titta nästa vecka oxå för att veta hur den slutar.

Nu är iaf david på tippen och kastar massa skit. Så skönt att bli av med. Och här sitter jag med emil. Han vaknade vid 7 och då somnade lucas om. Så dom avbyter varann. Elize sover fortfarande.

Nee nu ska jag busa med emil i babygymmet en stund. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0