semestern

ja så känns det som vi kommer att hade det nu när david ska vara ledig i 4 hela dagar. Ja det är faktiskt sant. Sist vi var lediga så länge båda 2 var när han vara hemma 20 dagar när vi fick tvilling pojkarna.

Hämtade elize vid 14 tiden. Innan det gick jag och köpte ritblock och pennor. För vi skulle måla påskkort som hon och M skulle dela ut när dom gick påsk kärringar. När vi kom hem satte jag igång med våffelsmeten. Och elize satt och målade. Sen kom M hit och målade kort med mig och elize. När våfflorna var klara satte vi oss och åt sen bar det ut för tjejerna. Dom fick med sig en kaffekittel som dom skulle lägga godiset i. Dom fick ihop en del godis. Sen gick jag och pojkarna och mötte tjejerna. sen gick vi hem till barnens farmor och M gick hem. Hemma hos farmor bjöds det på kaffe kakor och tårta. Elize hjälpte farmor att öppna paketet. Elize hade även skrivit i kortet att det var från henne och pojkarna. Jag kan inte minnas att jag kunde skriva när jag var 3 år. Men hon är ett underbarn helt enkelt.
När david slutade jobbet kom han oxå förbi för en fika. Närmare läggdags gick vi hem. Så det har vart fullt upp hela dagen.
Nu har jag precis proppat i mig en påse popkorn. Barnen sover sen ett tag tillbaka.

Nu är det Borat på tv'n den filmen skrattar man åt hur många gånger man än ser den.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0