rena semestern

ja det kan man lugnt säga att det är när bernice är här. Lånade hennes bil imorse och körde elize till dagis. Lämnade in semesterlappen så nu ska elize vara ledig från vecka 26 tom 33 så det blir ett rikigt sommarlov för oss iår. Är antagligen enda gången man kan vara ledig en hel sommar. Så då ska vi passa på och vara lediga. Vi vet inte än hur david ska göra med semester men den kommer iaf att tillbringas på västkusten mesta dels iaf. Blir ju så när man bor 45 mil från all min släkt. Jag och barnen kommer väl att vara där nere även när david jobbar antar jag. Men vi ska vara lite hemma oxå, för vi har planerat in furuvik i sommar med min syster och hennes familj. Blir ingen utomlands resa iår efter som barnen fortfarande är små. Och jag är helst på standen när jag är på semester och det tycker jag att barnen är för små för just nu. Men när dom blir större har vi tänkt åka till thailand. Ska det va så ska det. Jag har aldrig varit där. Men david har vart där och kan verkligen tänka sig att åka dit igen. Nu drömde jag mig bort en stund. Är fortfarande vinter här.

Kycklingarna är i ugnen. Passade på att göra 2st så finns det matlådor som man kan ha till lunch när man (jag) är lat. För det är jag. David och elize är ute på cykel tur. Är det enda hon vill göra nu när hon lärt sig att cykla utan stödhjul.
Nee nu ska jag ta emil och ge honom lite mat. 

hejhopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0