Påskkärrningen har åkt

Ja elize är på dagis nu. Hon är en lite påsk kärring idag. Så sööööt.

Hann inte uppdatera igår kväll. Det var fullt ös här kan jag lova. Elize somnade vid 22:30 det var mindre roligt. Även jag somnade då i hennes säng. Vaknade vid 2 och gick jag la mig i min säng. David sov på soffan som vanligt. Så fort gästrummet är klart så ska vi ta ner bäddsoffan dit och då kan pojkarna flytta in i eget rum så david kan ha en tv i vårat sovrum. Så han kan somna där och inte på soffan.

Idag är det fullt upp. Ska hämta elize på dagis 14:00. Sen ska vi hem och äta mellanmål. Sen kommer M hit som ska gå påsk kärring med elize. Efetr det så ska vi hem till barnens farmor som fyller år. Så det är fullrulle.

Missade efterlyst igår. Men spelade in det på boxern så får titta på det ikväll istället.

Ne nu ska jag fixa ordning lite här hemma + mig själv. skriver mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0