ny header

ja nu har jag gjort om den lite tyckte att det var roligare med lite bilder. Elize farmor hämtade henne på dagis förut eftersom det regnade hade jag ingen lust att gå. Så tur som jag hade så kunde hon hämta. Och elize ville inte åka med david hem för hon skulle vara kvar hos farmor och kolla på bollibompa. Så david ska hämta henne vid 18:30 tiden.
Ikväll är det lyxfällan igen. Ska bli kul att kolla på det ikväll för att paret som är med väntar tvillingar och som jag såg på reklamen har dom räknat ut hur mycket blöjor med mera som går åt. Så det måste ses. Nu har jag och david precis ätit soppa och våfflor. Är ett måste på torsdagar att äta soppa och pannkakor eller våfflor. Är en tradition så den står vi fast vid. Eller jag eftersom det oftast är jag som gör våran matlista för en månad. Skönt att vet varje dag vad man ska göra för mat. Och är man inte sugen på det som står så är det bara att byta med någon annan dag. 
nee nu ska jag lägga upp fötterana i soffan hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0