Nu har bönan åkt hem

Ja nu har bernice åkt hem till gävle igen. Blir väl att jag får åka och hälsa på henne nästa gång kan jag tro.

imorse åkte jag och lämnade elize. När jag kom hem var det dags att ge emil lite gröt. Lucas sov en stund.När emil hade ätit klart och somnat var det dags för lucas att få sin gröt. Så då var det bara att börja om igen.  till middag blev det ärtsoppas och pannkakor. Efter att vi hade ätit fick pojkarna mat. Gör egen mat till dom men förut när jag var och handlade så köpte jag en burk med lasange fr att se hur dom tyckte om det. men jag tyckte att det var stora bitar i. Som för 8 mån. Men dom fick smaka lite iaf. Men dom tycker bättre om min mat och det är jag glad för. David och elize är och hämtar ut en ny blinkers till oss. Har fortfarande inte hört nått från valbo så då antar jag att det går bra för honom att laga bilen. 

Just nu sitter pojkarna och pratar med varann i varsin gåstol. och jag borde ta en sväng med dammsugaren. Men jag orkar inte just nu så det får vänta. Dammsugaren har tyvärr inte lärt sig att städa själv än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0