Måndagens bravader

Ja idag när vi åt frukost sa jag till elize att idag när det är såå fint väder så ska vi gå till lekparken. Jag ringde till min gamla jobbarkompis C och frågade om hon och hennes döttrar vill följa med oss. Och det ville dom såklart. Så vi bestämd tid som vi skulle mötas. Elize ville såklart cykla och det fick hon göra. Och det går med en jäkla fart så det blir till att jogga brevid med vagnen. Väl framme så var det en skulptör där som gjorde en fågel av ett stort träd jättekul att dom gör något sånt så barnen kan titta på. Sen efter ett tag blev vi hungriga så vi gick och tog en korv på en korvkiosk. Efter det gick vi hem till C och lekte på gården där. Efter 2 timmars ute lek gick jag och barnen hem till farmor och fikade. Sen blev vi bjudna på mat där. David kom efter en stund och åt mat han med. Efter mat och kaffe och glass begav vi oss hemåt. Efter en stund ringde david till G och K så dom kom över på en kaffe. Alltid lika kul när ni kommer över. Imorgon är det dagis som gäller för elize. Efter att jag har lämnat henne ska jag hem till S så ska vi ut på en promenad. Pojkarna ska med såklart dom med. Nee  nu ska jag fortsätta titta på hollywood fruarna.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Magdalena

hej petra!

Jag kanske kommer över på torsdag efter skolan....hoppas ni är hemma

P.S. JÄTTE SNYGG BLOGG!

puss och kram älskar dig! <3

2010-04-13 @ 16:06:17
URL: http://magdalenatillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0