lugnt kväll

Ja det har det vart idag. Elize och david åkte förbi barnens farmor med familj  efter dom hämtat ut blinkersen. Men det var bara david som kom hem. För elize ville stanna kvar och fika. David åkte och hämtade henne vid 19 tiden. Alla barnen sover så det är lugnt och skönt nu. David somnade han med när han läste saga för elize. Ska ställa min klocka tänkte jag och låta bli att väcka honom nu för gör jag det så kan han inte sova mer för i natt. Jag ska bara kolla på lyxfällan sen blir det sängen för mig med.

å lördag ska vi ut och äta med jobbet sen skulle vi gå hem till en jobbarkompis som bor i gimo. Ska blir väldigt kul. Synd bara att vi ska träffas och (tacka av) den bäst av alla mina arbetskamrater. Jobbar man med henne vet man aldrig hur dagen ska sluta. Men man vet att den blir rolig med mycket skratt.

ne nu var reklamen slut

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0