Lördag idag

Ja som jag skrev igår så skulle jag lägga upp benen i soffan. Men det ville pojkarna. Så det var bara till att leka med dom. Jag och david satt och kollade på så ska det låta ett riktigt bra program. Spelade in talang så det tittade vi på efter. Bert grinade 2 gånger. Man kan tro att han hade fått gravidhormoner eller nått.
Idag ska jag ut med jobbet. ÅÅÅ jag vill att klockan ska gå fortare så jag kan börja göra mig ordning. Är ingen ide att göra det för tidigt för då får jag väl en spya i håret eller nått.
David är och hämtar elize och 3 öl till mig som jag ska ha med mig ikväll. Ja det räcker för mig. Lagom är bäst. Snart komme ri arbetskamrat till david hit på en kaffe. Så jag har röjt undan leksaker m.m. Vet egentligen inte varför man håller på att plocka och grejja bara för att det ska komma över någon. Är inte direkt så att vi har stökit här annars. Men så fort det ska komma över någon ja då ska det vara klinistrent på golven.

Nee nu ska jag byta en inte så trevlig blöja.

Kommentarer
Postat av: ulla-karin

Hej

Ha det så trevligt ikväll. Du är värd en utekväll.

MVH svärmor

2010-04-10 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0