helgen

ja den har bara runnit iväg. Igår uppdaterade jag inte på hela dagen som ni kanske har märkt.  Så det blir väl ett långt inlägg idag.

Igår började vi dagen lugnt och skönt. Åt frukost. Efter det var det dags att gå till affären och köpa lördags godis. På kvällen skulle G och K komma hit för vi skulle grilla. När vi köpte godis var det fint väder ute men när vi skulle grilla haglade det men vi var under tak som tur var. På kvällen så gick David och G till bowlan medans jag och K och barnen var här hemma. Pojkarna sov men elize var vaken med oss och kollade på tv och pratade. Vid 22 tiden kom david farbror hit och hälsade på med david 2 kusiner. Den ena hade david inte träffat på minst 6 år så det var kul. Innan david och G kom hem så roade david farbror oss med att göra världens vurpa i vardagsrummet och råkade sätta sig i en gåstol. Jag skrattade så tårarna rann. Herregud hur det såg ut. Behövde livas upp lite så det passade ju bra.  G och K gick hem vid 1 tiden så det blev en helkväll. Super kul var det iaf. 

Imorse vaknade lucas först vid 6 och ville ha mat. Sen somnade han om och vid 7 var det emils tur. Men han ville tyvärr inte somna om men david vaknade så då fick han vara vaken med honom så jag kunde få lägga mig en stund till. Känns som hjärnan är helt slut just nu. När jag sover så drömmer jag väldigt mycket om allting känns som allt bara snurrar runt och jag inte har koll på något. Men vid 9:1 gick jag och elize upp och åt frukost så då kunde david lägga sig en stund han oxå. Sen blev det en promenad för hela familjen elize cyklade som vanligt. Vi var väl ute i 2 timmar. Så när vi kom hem gjorde vi lunch sen gick elize och david ut igen och grejade. Medans jag och pojkarna var kvar inne. Men nu har det varit en lugnt eftermiddag. Elize vill inte sova just nu hon springer upp helatiden. Men snart somnar hon nog. 

Imorgon ska david och hans farfar åka och hämta våran volvo. Ska bli skönt att få hem bilen igen. Fast det är faktiskt lättare att gå med vagnen till dagis på morgonen än att bära bilstolarna. Just det ja. Nu har jag fixat dop presenterna. Den ena saken jag har beställt ska jag köpa till mina barn sen oxå har jag tänkt. Jätte fint. Hoppas att den uppskattas av dopbarnet. 

Nee nu ska jag lägga mig snart. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0