hej igen

ja jag hade inte tid att skriva igår. Så nu har jag lite att ta igen.

Ska börja med att i måndags så var david ledig eftersom vi skulle upp till bvc klockan 14:45 för pojkarna skulle få vaccin och läkarebesök. Sist var jag upp själv med alla barnen när det var vaccin men ringde till david efteråt med tårar i ögonen och sa att jag aldrig gör om det själv igen. Så denna gången följde han med. pojkarna skrek när dom fick sprutorna. Nålarna är så långa så man tror att dom ska gå igenom benen på dom. Det är vanligt att barnen får feber efter dom har fått vaccinet. Och det fick ju pojkarna såklart. Men dom fick panodil så kunde dom sova på natten iaf.

Igår jobbade david dag. Så då var jag som vanilgt själv med barnen på morgonen när elize skulle till dagis. Men det gick fint. Gäller bara att förbereda allt så hinner jag. Konstigt nog är vi aldrig sena. Är alltid där innan 9:00. Pojkarna var griniga hela förmiddagen efter sprutan. vid 13 tiden kom david hem. Han hade pratat med sin chef så han skulle jobba natten oxå. Så vid 20:30 tiden åkte han till jobbet igen. Barnen hade redan somnat när han åkte så det var skönt det. 

Nu imorse var ju david hemma så då kunde jag ta bilen och lämna elize på dagis. Är riktig LYX. Ja och nu har vi fått hem volvon igen. Men pengarna fick vi tyvärr inte. Men det kommer nog att lösa sig får vi hoppas. Nu ligger david och sover. Och emil oxå. Hoppas på att lucas kan somna oxå innan emil vaknar så jag får vila min rygg lite. Har fått så himla ont i den. Är väl inte så konstigt eftersom jag bär pojkarna ganska mycket. upp ur sängarna och ner i matstolarna och upp igen. Så det är väl inte så konstigt att jag har ont. Skulle behöva en massage tror jag? 
Nu är det bara 3dagar kvar tills jag och david ska sova på hotell. Längar nått fruktansvärt. Ska bli underbart. 

Nee hörs senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0