Full rulle

Ja det har det vart här. Igår gick vi ut hela familjen för att greja i trädgården. Jag började med att sopa runt tomten eftersom dom skulle sopa gatorna igår så ville jag ha det gjort. Alla andra grannar hade redan gjort det. Precis när jag var klar med det då kom han och sopade hela gatan. Sen mätte vi ut på baksidan hur altanen ska vara. Nu måste vi bara in till stan och köpa grejerna så david kan börja bygga så får vår upp altanen igen. David åkte vid 17 tiden igår för att jobba natt. Emil somnade vid 21, lucas vid 22 och elize somnade nästan direkt efter lucas. Vid 3 tiden vaknade jag av att båda pojkarna fick falsk krupp. Elize har haft det 2 gånger. Men det var inte lätt när båda fick det samtidigt för då kunde jag inte gå ut och ställa mig så dom kunde få frisk luft. Men efter att vi vart vakna 1 timme och dom fick ersättning så lugnade det sig lite och dom kunde somna om utan att det lät som dom hade en motorväg i halsen. På Emil låter det lite fortfarande men inte alls så farligt. Idag kommer min mamma och pappa hit och hälsar på. Nu var det 2 månadersen vi sågs. David ska jobba natt igen så det känns skönt att ha mamma här så hon kan ta en av pojkarna om det nu skulle bli samma inatt igen. Men det får vi hoppas att dom slipper. Är ju typiskt just det när dom blir förkylda och det sätter i lutrören. Hoppas att förkylningarna släpper snart så vi kan få sova på natten allihop. Nu måste jag ta tag i städningen även om jag vet att mamma kommer att städa om allt. För hon är riktigt pedantisk. Men det är väl iof bra så jag får hjälp med städningen för det är inte alltid jag hinner med allt. Är hellre ute och leker med barnen än att städar. skriver mer ikväll hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0