Fredagsmys

ja det är det idag. Tänk hur en reklam kan fastna så i huvudet. Dom flesta går runt och nynnar på låten på fredagarna. Ja igår då kom ju mamma och pappa hit. Vi hade vart och handlat fika till dom skulle komma. Så vi satt och drack kaffe och åt paj. David jobbade ju natt så han hann inte träffa dom igår. Jag såg hur det kliade i mammas fingrar när hon kom hit så hon drog igång att städa nästan på en gång. Och vad möts jag av när jag vaknar på morgonen. Jo dammtrasan i handen. Ja inte mig emot. Lär vara klininskt här när dom åker hem på söndag. Idag ska vi gå ut på promenad. Elize ska visa att hon kan cykla utan stödhjul. Kanske blir det en kaffe på stan ute i solen. Nee nu ska jag göra mig klar elize har tjatat om att g ut sen hon vaknade. hejhopp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0