6 månader

Ja det blir våra pojkar idag. Lucas blir 6 månader klockan 23:39 och emil 23:59. Tider bara rinner iväg. Tyckte inte det var längesen man vaggade fram som en anka och knappt kunde röra sig för den stora magen var i vägen överallt.

Gårdagen bjöd på solsken och det innebar att vi var ute nästan hela dagen. Ringde M så vi tog en promenad sen gick vi och hämtade elize på dagis. Hon var inte på sitt bästa humör så jag ringde deras farmor så hon fick gå dit en stund och fika. Sen bar det av hem till M för en fika där oxå. Efter det var klockan nästan 5 så då gick vi hem och gjorde middag. David kom hem strax efter oss. Pojkarna somnade ganska tidigt igår så det innebar att lucas vaknade vid 3 tiden och ville inte somna om så david fick ge honom lite mat så somnade han om tillslut. Ska börja ge dom välling nu på kvällen innan läggdags nu när dom är 6 månader. Elize har lärt sig att lägga sig själv nu efter att vi läst bok så skönt att man kan gå ut när man läst klart. Igår kollade jag och david på efterlyst som vanligt. Sen kallade sängen på mig. Är jättetrött vid 22 tiden så då är det bara att gå och lägga sig.

Idag började david jobba 9 så han fick lämna elize på dagis idag så jag slapp packa in pojkarna i vagnen och gå. Är verkligen lyx när han är hemma på morgonen. Idag ska davids farbror och hans fru på ultraljud. Ska bli så spännande och se HUR många det är där inne. Hon är ju större än vad jag var när jag väntade tvillingarna så det kanske är 2st därinne oxå. Hoppas det. 

nee nu ska jag ta och fixa mig iordning så jag är klar. Sen efter det ska jag diska och dammsuga. Kul va??hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0