5års jubileum

Ja det firar jag och david idag. Så för 5 års sen så blev vi tillsammans. Vi hade träffats på krogen GG's i uddevalla och sen hade jag vart nere i halmstad och hälsat på och han hade vart i trollhättan och hälsat på. Sen efter det så har vi vart tillsammans. Rätt så kul när man tänker tillbaka på tiden. Hur ödet egentligen förde oss tillsammans för vi bodde ju ändå 40 mil från varann. Och nu sitter man här med 3 underbara barn, villa och volvo. Är allergisk mot pälsdjur som tur är så en svensson familj blir vi inte hehe. Men bättre än såhär kunde det bara inte bli.
Eftersom david har bokat hotell i sthlm när vi ska titta på bounce eller hur det nu stavas så blev det inget "firande" idag. Det tar vi igen i sthlm.
Nu har vi fått 2st inbjudningar till dop i maj. Ska bli kul. Skönt att vi redan har haft dop för pojkarna är ett riktigt pysslade med allt. Nu är det bara 1 dop present kvar att köpa men jag ska nog hitta på någon riktigt fint. Tur att det finns så bra saker som man kan beställa hem. Idag så blev det ingen promenad med S men hon kom hit en stund på dagen så vi drack lite kaffe och pratade. Mest prat om skola blev det. Eftersom hon pluggar och jag har tänkt att göra det. Så nu i veckan har jag tänkt att ringa en syo på gymnasiet i gimo så jag kan få lite vägledning hur jag kan lägga upp studierna på bästa sätt nu när jag är mamma ledig. Har tänkt att läsa till tandhygienist. Nu är det bara att få tummer ur och ta tag i detta oxå. För det är något jag vill göra och jag vill verkligen inte jobba som undersköterska tills jag går i pension. Pojkarna somnade efter att dom hade badat och fått flaskan. Verkligen konstigt hur ett bad kan få dom så trötta. Nu sitter david och läser en bok för elize. Och jag sitter här samtidigt som jag kollar på dating in the dark. Nee nu ska jag stänga ner datorn en stund. hej hopp

Kommentarer
Postat av: ulla-karin

Grattis i efterskott! Jag visste inte det!

MVH Fam Eriksson

2010-04-14 @ 11:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0