Söndag

Ja det är vad det är idag. Pojkarna har sovit bra inatt. Har vart upp typ 3 gånger och vänt på emil eftersom han väder sig på mage hela tiden. Vill inte att ska sova på mage, är bäst att dom sover på rygg har jag hört.

Har ni läst aftonbladet att den älsta svenska kvinna fyller 110 år idag. Vet inte jag skulle vilja bli så gammal. Skulle ni??

nu ska jag plocka lite medans pojkarna sover in stund. Sen får jag se vad jag ska göra idag. David är och jobbar tyvärr. Men han ska jobba eftermiddag nästa vecka iaf så det är ju skönt att slippa dra vagnen till dagis på morgonen och slippa den stressen. För det är det kan jag säga.

Elize sover hos sin farmor så passar på att lägga upp in bild på prinsessan.

hejså länge

Kommentarer
Postat av: ulla-karin

hej mamma!

Jag har precis bakat en sockerkaka. Om du kommer får du smaka. Det blir nog kaffe till också.

mvh elize och farmor.

2010-03-28 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0