Sådär

Går dagen bjöd på ett besök till sjukhuset för mej och pojkarna.Lucas har ju fått eksem i ansiktet som vi skulle kolla upp, är nog inte allergi mot ersättningen eftersom det blev bra med meldison salvan. Men om det blossar upp igen så ska vi utreda vad det kan vara för nått.
Sedan blev det fika på ekan med Matilda och hennes dotter Tuva. Och sen kom hennes kille Markus oxå så då fick jag i mej lite varmt kaffe,hehe.

När vi kom hem gjorde jag middag sen ringde jag matilda igen och fråga om familjen ville följa med våran familj ut på en promenad för det var ju så fint väder. fixade ordning pojkarna och elize så gick vi.
efter en stund började det kurra i markus mage så vi gick in till en pzzeria.och vi som redan hade ätit middag skulle inte ha nått, men när vi väl kom in och kände lukten kunde vi inte hålla oss.
David sa det att så fort maten kommer in så kommer pojkarna att vakna. Och mycket riktigt när maten kom in började lucas gallskrika och fick komma upp och äta han ,med.


Har nyss vart och lämnat elize på dagis hon har inte vart där på över 1 vecka eftersom hon har vart sjuk. Men idag blev det dagis. Skönt för henne att få leka med sina kompisar igen. Är väl inte direkt roligt att leka med 2 5 månaders. Men vilket jobb det är att ta sig fram och tillbaka. Att bära 2 bilbarnstolar med 2 klot i på typ 8kg var. Men idag var det en annan mamma som kom samtidigt som mig och frågade om jag vill ha hjälp så hon fick bära lucas, eftersom emil grinade så när han fick snö i ansiktet.
Nu sitter jag och väntar på att idioten som ska hämta våran bil ska komma. Får väl se om han dyker upp idag, Har ju vart utan bilen sen december eftersom han lagad den, men han bytte nog inte ut växellådan somhan skulle så det rinner ut växellåda olja så nu får han hämta den igen. Kommer han inte idag så får väl david ta och skrämma honom lite. Och vi ska ha tillbaka våra 18 000 som han tog betalt av oss fast det var ett garanti jobb.
*IDIOT* säger jag bara.

Nee nu blir det till att hänga tvätten medans pojkarna sover, kanske ska städa lite med. tycker jag gör det varje dag, men men hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0