onsdagen

Igår var det fullt upp. Prinsessan fyllde 4 år och de skulle vi fira hela dagen. På morgonen väckde david mig 4:30 för att vi skulle sjunga innan han åkte till jobbet. Elize fick sitt fiskespö. Hon skulle få alla andra paket senare hade vi bestämmt.
Som vanligt så cyklade hon till dagis men igår hade hon rosa ballong flygades på flaggan, en stolt flicka kan jag lova.
På dagis bjöd hon på glass, var glass från filmen cars. Lyckat var det iaf. Hade lite bråttom vid 14-tiden när jag skulle hämta henne så david mamma kom hit och passade pojkarna så jag kunde ta bilen och hämta elize. Sen var det bara hem och fixa klart tårtorna, städa, fixa pojkarna, äta middag. Precis när vi var klara med allt då kom dom första gästerna. Och sen rullade de bara på man kunde tro att dom stått på kö in. Det blev presentöppning. Och det var en mycket glad flicka för hon fick ju precis allt som hon hade sagt att hon önskat sig.
Efter det blev det fika. Tårtorna blev goda som tur var. Hade gjort med vaniljkräm och mosad bannan och vaniljkräm och mosad persika. Och på toppen blev det jordgubbar och riven choklad. Har en hel tårta kvar.
Elize var ute och hoppade studsmatta lääänge igår. Men det var hennes dag och då får man bestämma själv så hon gick och la sig vid 23-tiden. Så hon sover nog lääänge idag.

Sitter här min med kaffe kopp och pojkarna leker. Min mamma vaknade precis så nu får jag kaffe sällskap.

Just de ja. Min mammas väninnas dotter skickade med kläder till mig. Hon jobbar på gina tricot och måste byta kläder ofta och då skickade hon med det till mig. Jätte snällt och det mesta som var med har jag sett på reklamen och tänkt att jag ska köpa om jag tar mig in till uppsala någon dag. Så nu fick jag det gratis. Helt fantastiskt
Och det bästa av allt var ju såklart att vi har samma storlek.

Nee nu ska jag umgås. hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0