hemma igen

Ja istället för att vi skulle fixa barnvakt och att åka 2o mil för en studsmatta så var min syster så snäll att hon köpte en likadan som vi hade tänkt att köpa som mamma och pappa ska ta med sig när dom kommer hit och firar prinsessans födelsedag.
Så istället för att fördriva tiden i en bli så gick vi hem till barnens farmor med familj och fikade. Det bjöds på rabarber paj mmm så smarrigt. Påvägen hem inhandlade vi lite grejer som vi ska äta nu. Blir söndags mys med varmamackor. Eftersom elize inte går på dagis på måndagar så får hon vara upp liiite längre idag. Annars brukar hon sova nu.
Pojkarna somnade tyvärr i vagnen hem så dom lär ju vara vakna en stund ikväll. Men just nu känner jag att det får dom vara så jag vill inte väcka dom.

Nee nu ska jag fixa mackorna. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0