Godmorgon eller godnatt

Ja så känns det just nu. Lucas har jag fått stoppa in fötter på inatt. Har drar ner spjälsängsskyddet och petar ut sina små fötter, och sen skriker han som en gris. klockan 04:00 gav jag upp så då fick han komma upp och äta lite sen somnade han om. Skönt tänkte jag och kröp ner under täcket, men efter typ 3 minuter vknade emil och ville äta. Och sen efter det var det bara att ta upp båda två som låg på magen och bara snackade.Så nu sitter dom här i varsin babysitter och pratar för fullt. hoppas bara att elize år sova en stund till iaf. Hon ska ju till dagis 9. Tänkte att vi skulle gå dit idag eftersom det inte snöar. 

Det är konstigt det där med tvillingar för om jag lägger ner emil och håller lucas ovanför eller sätter dom brevid varann så kollar dom inte på varann. Man kan ju tro att dom tror att dom är samma person eftersom dom ser likadana ut. När vi sa till folk att vi skulle få tvillingar var det delade kommentarer dom flesta var ju såklart positiva men sen fanns det ju några som tänkte efter dom snackade. Typ en kommentar va åå fy jag skulle aldrig vilja ha tvillingar. Ne men tack det är inte direkt så att man kan välja bort en av dom. Jag är iaf stolt och glad att jag fick tvillingar. Klart att det är tufft att ha 2st ibland + en tjej på 4 år som vill ha sin del av mamma och pappa. Men man kan bara göra sitt bästa och jag tycker att jag lyckas fint så att elize oxå får sin "egen" tid med mamma och pappa.

Den 24 april ska jag och david till stockholm och kolla på dans. Vet inte hur man stavar till det vi ska gå på så det får det bli ett senare inlägg om. Iaf då så börjar det inte förän 20:00 så vi kommer vara hemma ganska sent på natten. Davids mama ska ha alla barnen över natten bestämmde vi. Blir lite mer planering nu när man ska lämna bort 3 barn. Och speciellt dom små. Och då gick david in och bokade hotell till oss. Det skulle vara en hemlighet, men eftersom han sa att det fanns en ledtråd i huset var jag bara tvungen att leta. Och hittade då lappen om hotellet. GUD så underbart det ska bli. Åker dit tidigt på dan så vi kan kika i affärer och shoppa lite.

Skrev tidigare att lucas hade eksem men nu när vi har smörjt så har dom försvunnit och då blossar det såklart upp på emil så nu ska han oxå få smörja. nee nu får det vara bra för denna morgon.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0