äntligen

Ringde till verkstaden förut. Berättade för honom att jag är väldigt besviken på hur detta ärendet har skötts och att jag inte trodde att man fick sköta en firma på detta sätt. Han höll med om att det var dålig stil och att man inte ska sköta en firma så. Jag sa även att vi håller ju på och ringer honom varje dag och han säger dagar och tider han ska komma men sen dyker han inte upp, så jag sa att vi får helt enkelt ta detta till rätten för nu är jag less. Han sa att han skulle ringa tillbaka under dagen. Ja om du inte ringer så lär du bli uppringd av våran advokat imorgon. När klockan var 13:30 ringer han och säger att han har en kvart kvar hit. Ska man verkligen vara tvungen att hota med en advokat för att folk ska få tummer ur och sköta sitt företag ordenligt???
Ja nu få vi bara vänta på att ringer och säger att blien är klar. Undrar hur lång tid det tar denna gång och vad han haft sönder. Sist var det det bakdelen på bilen som antagligen hade tagit när han hade lastat av bilen, han frågade om den inte vart så innan. Hallå tror han inte vi vet hur bilen såg ut när vi lämnade in den. Ja det rä ingen firma att rekomendera  vill inte skriva ut namnet på den. Hade garanti där annars hade vi inte lämnat den där. Men nu får vi hoppas att hela den här karusellen löser sig.

Idag fick david tid att greja med gästrummet. Kommer att bli jätte fint sen när det är klart. Ne nu ska min dotter uppträda för mig så nu ska jag stänga datorn och titta. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0