Måndag

Ja nu sover pojkarna. Dom fick sova lite tidigare idag eftersom vi ska upp till sjukhuset när dom ska sova egentligen. Får väl se vad läkaren säger om utslagen och deras hosta. David kommer hem från jobbet och följer med oss. Är  som jag sagt innan inte lätt att gå dit med 3 små barn.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills prinsessan fyller. Mina föräldrar ska ta med sig paketet vi har köpt. Men eftersom dom har 45 mil att åka så kommer dom på förmiddagen någon gång och vi vill ge något på morgonen så jag ska gå och köpa lite såpbubblor och ett fiskespö. Blir bra när vi kommer att spendera våran semester på västkusten och fiska mycket. 

Tänkte att elize skulle få ha en ballong flygades på sin cykel på onsdag, för hon ska till dagis även fast hon fyller. Hon ska bjuda på glass där. Sen är det bara 1 månad kvar så fyller jag 25 år. Hade någon sagt till mig när jag var typ 16 år att Innan du är 25 så har du 3 barn, är förlovad och bor i villa så hade jag absolut inte trott de. 

Nee nu ska jag fixa klart allt så jag slipper stressa sen. 

Skriver sen vad läkaren sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0