Lördag

Igår åkte min mamma och pappa hem till trollhättan igen.

Dom ringde från jobbet häromdagen och frågade om jag vill följa med dom ut. Och självklart tackade jag JA. Är här i östhammar. Sen på söndan ska jag jobba. Skönt att komma iväg lite och träffa vuxna människor och inte bara prata barn. Och så blir det extra pengar oxå. Jag mitt pucko hade ju glömt att skriva i mitt konto nummer till skatteverket så jag får mina pengar i augusti. Inte direkt vad jag räknat med. Men me det blir ju bra då istället.

Just nu är david och elize hos barnens farmor. Jag och pojkarna ska dit efter att dom har sovit. Men dom vaknar nog snart.

Och storm är det ute oxå. Inte kul för dom som står på bakluckan. Vi får väl se om vi kanske tar oss en tur dit sen.

Nee dags att göra mig ordning. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0