godmorgon

Idag vaknade pojkarna vid 6 och nu sover dom båda 2 igen. Elize och jag äter frukost och kollar på barnprogram. David är ute och cyklar i 1 timme.

Läängtar så att det ska bli onsdag. Just för att elize fyller år och att mina föräldrar kommer hit. Eftersom bilen inte fungerar som den ska så har vi inte åkt ner till trollhättan sen jul. Fast dom har vart här några gånger efter jul så jag har ju fått träffa dom iaf. Men nu vill jag att bilen ska fixas. Han som ska laga den IGEN kommer på tisdag eller onsdag och lämnar en bil till oss som vi ska få han under tiden som han fixar våran. Hoppas verkligen att han lagar den denna gången och inte gör mer fusk jobb. Och att han tar sitt förnuft till fånga och betalar tillbaka våra pengar.

Idag blir det nog en promenad för hela familjen, vädret ser underbart ut än så länge. Nee nu har pojkarna vaknat igen. Dom sover ju bara ca 15-20 minuter typ 3 gånger om dagen. *underbart*

Nee nu blir det till att hänga tvätt. hejhopp

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

skit nice blogg!

2010-06-06 @ 18:25:53
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0