Ett tag sen

Ja nu var dett tag sen jag hade tid att skriva några rader här inne.

Jag har iaf hunnit med en del sen sist.
Var ute med jobbet i fredags. Var jätte kul att komma ut lite. Det bjöds på mat,dricka, kaffe och kaka.
Vi hade 5-kamp. Våran lag vann såklart inte. Men roligt hade vi iaf.

Med barnen vet jag inte vad som har hänt. Innan somnade dom på kvällen och sov hela natten. Men den senaste tiden har dom inte velat somna på kvällarna. Värst är det när david jobbar natt. Jag kom i säng vid 00- tiden då hade barnen precis somnat. Fattar inte vad som har hänt. Dom sover knappt på dagarna heller.
Men men det blir nog bra snart.

Längtar som en tok efter midsommar. Kommer bli så kul. David "syskon" med familjer kommer hem till oss. Där det blir mat lekar m.m.

Nee nu ska jag fixa mat till pojkarna

Kommentarer
Postat av: magdalena

hej...när kommer dom da?...vill så gärna träffa dom! <3

2010-06-24 @ 10:45:41
URL: http://magdalenatillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0