bvc

Ja dit ska vi imorgon. Elize har fått en tid vid 10 för 4 års kontroll. Pojkarna har hosta och haft det ett bra tag nu så jag tänkte passa på att väga och mäta dom när vi ändå är där. Eftersom dom har öppen tid mellan 10-11. David jobbar förmidda så barnens farmor ska följa med oss. Vissa kan ju tro att det är lat het att man inte "fixar alla tre själv. MEN då kan jag tala om att det är inte lätt och eftersom pojkarna ligger på golvet och äter allt skit som finns på golvet. Så medans den ena vägs och mäts så får den andra vara på golvet för man får inte ta in vagnen där. Och jag vill inte ha dom på golvet så därför har jag bett om att få hjälp.
Skriver imorgon om trippen dit.

Barnen sover sen lääängsen och snart är det min tur att sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0