äntligen

Ja idag dök han äntligen upp. Han som ska fixa våran bil IGEN. Nu hoppas jag verkligen att gör det ordentligt. Så vi slipper ha något med honom att göra mer. han skulle vart här i fredags med sin frus privata bil som vi ska få låna eftersom han inte skött vårat ärende så snyggt. Men i fredags fick han inte ta bilen för fruns bror tog studenten. Men så idag kom han hit med frugans bil. Hon är nog måttligt glad att han lånat ut hennes bil. Men det skiter jag i bara jag har en bil så är jag nöjd. Nu hoppas jag bara att våran bil blir klar innan han tar semester 1/7

Igår så fixade vi här hemma när det ändå var så dåligt väder så passade vi på att städa och fixa ordning alla våra kläder. 
Idag ska david jobba både dag och kväll så jag blir själv med barnen hela dagen. Men det brukar allt gå fint. Synd på vädret bara annars hade vi vart ute hela dagen. 

Nee nu ska jag fixa ordning lite .

hejhopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0