måndag

igår när barnen hade somnat så skulle vi kolla på en film hade vi tänkt bruno med 2 prickar över u:et. Men när filmen väl hade börjat så hade jag redan somnat på soffan. Så det vara bara att masa sig in till sängen när david hade märkt att jag hade somnat. Idag så vaknade elize vid 5 och var hungrig och ville ha frukost. Men då putta jag till david så han fick gå upp och fixa det för jag var helt slut. Pojkarna vaknade som vanilgt vid 6.
Städa och plockade medans david låg på soffa och fick igen sig eftersom han hade fått gå upp så tidigt. När david började med lunchen så började jag förbereda middan. Ska göra fläsklägg och det ska koka i 2 timmar så bäst jag börjar tid. Så vi stog vid spisen hela familjen för elize skalade morätter som pojkarna ska få sen till potatisen.
Efter lunchen kollade vi på film och båda jag och elize somnade. När man ska väcka elize när hon har somnat till så har hon ett humör som heter duga. Så nu väcker david henne med hjälp av emil. då går det genast bättre.
Skriver mer sen om elize roliga kommentarer. Hon är bara för söt ibland.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0