god förmiddag

Ja gårdagen var jätte trevlig. När jag var påväg till bussen så ringde Helena och frågade om jag var påväg till bussen. Hon åkte bil så då plockade hon upp mig påvägen. Skönt att slippa ta bussen. Jag blir så lätt åksjuk så det var skönt att slippa bussen. Kvällen började hemma hos J. Där satt vi och pratade och drack lite. Sen vid 19:30 tiden gick vi till värdhuset. Där beställde vi mat. Men han som tog beställningen missade carro så hon fick in sin mat när vi andra nästan ätit klart. Sånt tycker inte jag att man ska behöva betala full pris för. Dom får väl räkna hur många man är och sen räkna beställningarna. Men men satt där och trevligt en stund. Sen gick vi tillbaka hem till J där skulle vi spela twister. Det är en matta med prickar i flera färger så är dte en som snurrar och säger vart man ska flytta fötter och händer. Snacka om att man är ovig. Men roligt var det iaf. Blev ganska så trött på kvällen så jag tog bussen hem 23:10.
Skönt att komma hem tidigt eftersom man vet att man måste upp på morgonen.
David fic ta pojkarna imorse så jag kunde sova. Hade sjuh***** huvudvärk och har det fortfarande. Ja det kan iaf inte bero på att jag drack för mycket för 3 öl tycker inte jag man borde blev bakis av. Men det kanske är så när man dricker 1 gång per år.

Nu är elize ute och cyklar. Hon och david skulle till hemköp och handla lunch. Nu ska jag kolla på körslaget reprisen.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0